Forum Sementara Putera.com

Bersama kita perkemaskan forum ini sementara forum asal dalam pemulihan.

Forum putera dah kembali. Masalah sudah berjaya diselesaikan. Sila lawati http://forum.putera.com/tanya


    [WTB/NB] aku nak beli gear printer hp4350 laserjet

    Share

    chank
    Ahli Baharu
    Ahli Baharu

    Gender : Male Number of posts : 91
    Age : 28
    Job/hobbies : MIS OFFICER
    Registration date : 18/02/2009

    [WTB/NB] aku nak beli gear printer hp4350 laserjet

    Post by chank on Fri Apr 17, 2009 11:45 am

    sesiapa yang ada gear hp laserjet 4305 pun gear
    printer aku dak patah gear tu aku pun tak tau mcm mane boleh patah
    kecemasan dlm dua hari aku nak guna
    contoh gear tu mcm ni


    Last edited by Datuk_Seri on Mon Apr 20, 2009 12:18 pm; edited 1 time in total (Reason for editing : Tag diletak...)

      Current date/time is Sat Dec 10, 2016 11:01 am