Forum Sementara Putera.com

Bersama kita perkemaskan forum ini sementara forum asal dalam pemulihan.

Forum putera dah kembali. Masalah sudah berjaya diselesaikan. Sila lawati http://forum.putera.com/tanya


    Paypal problems

    Share

    cixent
    Ahli Baharu
    Ahli Baharu

    Gender : Male Number of posts : 44
    Age : 27
    Location : Tumpat, Kelantan
    Job/hobbies : Jobless
    Registration date : 08/04/2009

    Paypal problems

    Post by cixent on Wed Apr 08, 2009 8:01 pm

    Kalau aku buat pekhidmatan kat web aku... klau orang nak guna perkhidmatan kat web aku kena bayar.. camner nak buat?? aku pakai PHP... camner nak join ngan paypal??? Mintok tulung.. scratch

    SHiDi
    Ahli Baharu
    Ahli Baharu

    Gender : Male Number of posts : 30
    Age : 32
    Location : Ampang
    Job/hobbies : Geek
    Registration date : 03/03/2009

    Re: Paypal problems

    Post by SHiDi on Wed Apr 08, 2009 10:21 pm

    Dah baca Paypal punya API? Dan nak buat ni, kau dah akaun PayPal?

    Tak silap aku kat Malaysia Paypal tak boleh withdraw kan? Kenapa tak guna kaedah pembayaran lain?

    cixent
    Ahli Baharu
    Ahli Baharu

    Gender : Male Number of posts : 44
    Age : 27
    Location : Tumpat, Kelantan
    Job/hobbies : Jobless
    Registration date : 08/04/2009

    Re: Paypal problems

    Post by cixent on Thu Apr 09, 2009 12:20 am

    Kan boleh withdraw... guna publicbank...

    SHiDi
    Ahli Baharu
    Ahli Baharu

    Gender : Male Number of posts : 30
    Age : 32
    Location : Ampang
    Job/hobbies : Geek
    Registration date : 03/03/2009

    Re: Paypal problems

    Post by SHiDi on Thu Apr 09, 2009 1:14 pm

    I see. Sorry tak tahu tentang PB.

    Tapi pada pendapat aku kena juga tengok pasaran mana kau nak capai. Kiranya nak golongan proffesional, mereka mungkin ada Paypal akaun. Kalau golongan pelajar, tak ramai ada.

    Dan, dah baca API paypal?

    cixent
    Ahli Baharu
    Ahli Baharu

    Gender : Male Number of posts : 44
    Age : 27
    Location : Tumpat, Kelantan
    Job/hobbies : Jobless
    Registration date : 08/04/2009

    Re: Paypal problems

    Post by cixent on Fri Apr 10, 2009 12:40 am

    Blum baca ag. web aku pun x siap agi. API tu ader instruction psal penggunaan yang aku maksudkan tu ke?

    SHiDi
    Ahli Baharu
    Ahli Baharu

    Gender : Male Number of posts : 30
    Age : 32
    Location : Ampang
    Job/hobbies : Geek
    Registration date : 03/03/2009

    Re: Paypal problems

    Post by SHiDi on Sun Apr 12, 2009 9:58 am

    Tak silap Paypal ada menyediakan panduan macam mana nak setup dan gunakan API dia.

    Sponsored content

    Re: Paypal problems

    Post by Sponsored content Today at 6:12 pm


      Current date/time is Tue Dec 06, 2016 6:12 pm