Forum Sementara Putera.com

Bersama kita perkemaskan forum ini sementara forum asal dalam pemulihan.

Forum putera dah kembali. Masalah sudah berjaya diselesaikan. Sila lawati http://forum.putera.com/tanya

    Nak cari kereta sambung bayar...

    Share

    Nzc95
    Ahli Baharu
    Ahli Baharu

    Number of posts: 6
    Registration date: 29/10/2009

    Nak cari kereta sambung bayar...

    Post by Nzc95 on Thu Oct 29, 2009 10:56 pm

    Salam...

    ada sesape yg nk jual keretanya untuk disambung bayar??
    kalau boleh downpayment RM3500 ke bawah dan monthly Rm300...
    tak kesah kereta ape je...tapi klu ade satria best jugakk...hehehe
    lokasi perak...

    lizone76
    Ahli Baharu
    Ahli Baharu

    Number of posts: 45
    Registration date: 30/06/2009

    Re: Nak cari kereta sambung bayar...

    Post by lizone76 on Thu Oct 29, 2009 11:28 pm

    masuk mudah.com jer.... search sambung bayaq,,,,

    Nzc95
    Ahli Baharu
    Ahli Baharu

    Number of posts: 6
    Registration date: 29/10/2009

    Re: Nak cari kereta sambung bayar...

    Post by Nzc95 on Fri Oct 30, 2009 1:03 am

    dah search dah...tapi takde yg ual untuk di sambung bayar...sume nk cash....huhuhu...tlg2x.. bounce

    lizone76
    Ahli Baharu
    Ahli Baharu

    Number of posts: 45
    Registration date: 30/06/2009

    Re: Nak cari kereta sambung bayar...

    Post by lizone76 on Fri Oct 30, 2009 9:45 pm

    http://www.mudah.my/li?ca=2_s&q=sambung%20bayar&cg=1020&pe=33&rs=1&re=29&th=1&w=3&sp=1

    ajibs
    Ahli Baharu
    Ahli Baharu

    Gender: Male Number of posts: 86
    Location: CHeRaS / KL
    Registration date: 01/03/2009

    Re: Nak cari kereta sambung bayar...

    Post by ajibs on Sat Oct 31, 2009 4:19 am

    kancil ada ler.. mau ke?

    Nzc95
    Ahli Baharu
    Ahli Baharu

    Number of posts: 6
    Registration date: 29/10/2009

    Re: Nak cari kereta sambung bayar...

    Post by Nzc95 on Sat Oct 31, 2009 8:03 am

    u area mane??citer spec kete sket...tahun brape, kaler, etc...

    Datuk_Seri
    Supervisor
    Supervisor

    Gender: Male Number of posts: 307
    Age: 34
    Location: Kuching-Kulim-Melaka-Norway!!!
    Job/hobbies: Gaming
    Registration date: 12/02/2009

    Re: Nak cari kereta sambung bayar...

    Post by Datuk_Seri on Mon Jan 04, 2010 8:32 pm

    dipindahkan ke bahagian bersesuaian..


    Assalamualaikum.

    Merujuk: Peraturan
    Di Ruang Jual Beli


    Anda diingatkan supaya meletakkan TAG pada topik yang anda buka.

    Tag-tag yang diwajibkan adalah seperti berikut:

    [WTS/NJ] - Sekiranya anda ingin menjual barang. Ia adalah akronim bagi Want To Sell / Nak Jual.
    [WTB/NB] - Sekiranya anda ingin membeli barang. Ia adalah akronim bagi Want To Buy / Nak Beli.
    [WTT/NT] - Sekiranya anda ingin bertukar barang. Ia adalah akronim bagi Want To Trade / Nak Tukar.


    Contoh tajuk topik bersama tag yang betul: [WTS/NJ] Sticker Shin Chan (kereta)
    Contoh tajuk topik bersama tag yang salah: "[nak jual] Sticker Shin Chan (kereta)", "[wts] Sticker Shin Chan (kereta)", "Sticker Shin Chan (kereta) untuk dijual" dan sebagainya.

    Mana-mana topik yang gagal mempamerkan tag seperti yang tersebut akan dikunci / dipadam tanpa notis.

    Sekian buat masa ini.
    -11?-


    --------------------------------------------
    Letak kat siggy,forum,blog,fw,twitter,fb korang.

    Code:
    [img]http://i82.photobucket.com/albums/j249/digolbot/siggyputera.png[/img]

      Similar topics

      -

      Current date/time is Sun Jul 27, 2014 3:13 am