Forum Sementara Putera.com

Bersama kita perkemaskan forum ini sementara forum asal dalam pemulihan.

Forum putera dah kembali. Masalah sudah berjaya diselesaikan. Sila lawati http://forum.putera.com/tanya


    SAMPAIKAN UCAPAN ANDA DISINI

    Share

    Miss U.A
    Ahli
    Ahli

    Gender : Female Number of posts : 831
    Registration date : 21/07/2009

    Re: SAMPAIKAN UCAPAN ANDA DISINI

    Post by Miss U.A on Mon Nov 23, 2009 9:51 am

    congratulate pd sume mod2 baru....
    hope korg jalankan amanah korg dgn baik....
    jgn sepam melampau2 lak...hahhahhaa!

    semoga forum nih kembali meriah dgn perlantikkan korg sume....
    cheers cheers cheers

    LanoG
    Moderators
    Moderators

    Gender : Male Number of posts : 537
    Location : Petaling Jaya
    Job/hobbies : Basuh Pinggan
    Registration date : 04/05/2009

    Re: SAMPAIKAN UCAPAN ANDA DISINI

    Post by LanoG on Mon Nov 23, 2009 9:56 am

    Tahniah kepada 2 orang puteranian kerana telah diijabkabul dengan selamatnya semalam. Semoga berbahagia sampai ke anak cucu...

    Hiruka
    Ahli
    Ahli

    Gender : Male Number of posts : 887
    Age : 31
    Location : X: 9956 Y: 6544
    Job/hobbies : PC Maniac
    Registration date : 02/03/2009

    Re: SAMPAIKAN UCAPAN ANDA DISINI

    Post by Hiruka on Mon Nov 23, 2009 10:25 am

    Assalamualaikum,

    Tahniah Kepada sumer² Mod yg baru dilantik. Moga perjalanan anda didalam forum ni lbih bermakna hendaknya.
    Dan pada Teri serta pasangannya, selamat pengantin baru diucapkan. Semoga berbahagia selalu dan dimurahkan rezeki..(maaf x dpt dtg Razz)

    p/s: Kpd korang yg dh dilantik mod² tu, jgnla lupekn aku ye yg selama ni berdiri sama tinggi ngan korang dlu.. hehe GudLuck Very Happy

    raidizh AR
    Moderators
    Moderators

    Gender : Male Number of posts : 1618
    Age : 57
    Registration date : 24/04/2009

    Re: SAMPAIKAN UCAPAN ANDA DISINI

    Post by raidizh AR on Mon Nov 23, 2009 10:35 am

    err... mekaceh... jgn la lupekan ak yg salu spam bersama korg dlu... ehehehhehe... ramai yg lebih otai dan lebih familiar ngn perjalanan putera dari ak

    makanya, tunjuk ajar dan teguran didahului ngn ayam goreng jutaan mekaceh


    --------------------------------------------

    loy_azloy
    Moderators
    Moderators

    Gender : Male Number of posts : 1513
    Age : 35
    Location : Muo/Putrajaya
    Job/hobbies : DOF/bela kelisa
    Registration date : 23/02/2009

    Re: SAMPAIKAN UCAPAN ANDA DISINI

    Post by loy_azloy on Mon Nov 23, 2009 11:28 am

    Hiruka wrote:Assalamualaikum,


    p/s: Kpd korang yg dh dilantik mod² tu, jgnla lupekn aku ye yg selama ni berdiri sama tinggi ngan korang dlu.. hehe GudLuck Very Happy
    tahniah kepada aku tehehe...tahniah kepada anda semua yang menyokong perjalanan forum ini...
    @ hiruka,dulu je sama tinggi,sekarang baru ko tau aku lebih laju berguling dari ko hahaha...


    --------------------------------------------
    Gintoki Sakata : "When something falls at my feet...the least i can do is pick it up"
    mari beramal dengan hanya RM10
    klik kat sini http://putera.forumotion.com/aktiviti-f15/projek-kutipan-dana-wakaf-pelaburan-untuk-akhirat-t6036.htm
    ------------------------------------------------------------
    currently take care my Green Base Arowana and mastered RC heli


    khairul anwar
    Moderators
    Moderators

    Gender : Male Number of posts : 882
    Age : 31
    Location : Puchong
    Registration date : 26/04/2009

    Re: SAMPAIKAN UCAPAN ANDA DISINI

    Post by khairul anwar on Mon Nov 23, 2009 11:39 am

    tahniah kepada loy .. pastikan aktiviti lebih banyak lagi info...

    Very Happy Very Happy

    loy_azloy
    Moderators
    Moderators

    Gender : Male Number of posts : 1513
    Age : 35
    Location : Muo/Putrajaya
    Job/hobbies : DOF/bela kelisa
    Registration date : 23/02/2009

    Re: SAMPAIKAN UCAPAN ANDA DISINI

    Post by loy_azloy on Mon Nov 23, 2009 11:56 am

    baik tuan!!! tehehehe.....


    --------------------------------------------
    Gintoki Sakata : "When something falls at my feet...the least i can do is pick it up"
    mari beramal dengan hanya RM10
    klik kat sini http://putera.forumotion.com/aktiviti-f15/projek-kutipan-dana-wakaf-pelaburan-untuk-akhirat-t6036.htm
    ------------------------------------------------------------
    currently take care my Green Base Arowana and mastered RC heli


    ogGy
    Moderators
    Moderators

    Gender : Male Number of posts : 897
    Age : 29
    Location : mu di mana ?
    Job/hobbies : geletek ginjal korang
    Registration date : 15/02/2009

    Re: SAMPAIKAN UCAPAN ANDA DISINI

    Post by ogGy on Mon Nov 23, 2009 8:24 pm

    Code:
    tahniah kepada aku tehehe..

    Cess poyo la ko loy haha...boleh plak nak ucapkan tahniah pada diri sendiri.Hiruka ada datang ker ? loy...lawa awek ko ek.. haha... Laughing


    --------------------------------------------
    Laman Farmasi Online kini berwajah baru , kunjungi sekarang dan dapatkan harga yang terbaik dari kami . Segalanya mudah...



    www.sentosa-online.com

    TJ-Ariff
    Supervisor
    Supervisor

    Gender : Male Number of posts : 473
    Age : 96
    Location : D'Royal City Of Silver
    Job/hobbies : IT / membaca / Santai
    Registration date : 17/02/2009

    Re: SAMPAIKAN UCAPAN ANDA DISINI

    Post by TJ-Ariff on Thu Nov 26, 2009 10:43 am

    Assalamualaikum kepada semua warga Putera, semoga anda semua diberkati Allah selalu.

    Dikesempatan ini, ingin saya mengucapkan:
    Selamat Hari Raya Haji
    kepada warga Putera yg beragama Islam dan Selamat Bercuti kepada yang bukan beragama Islam.
    saya menyusun sepuluh jari memohon maaf jika berlaku keterlanjuran semasa saja menjalankan tugas sebagai mederator, lupakan segala sengketa.

    Kepada semua mod yang baru, jalankan tugas yang tiada ganjaran ini seikhlasnya.

    "Maju Putera Untuk 1Putera"

    Wassalam. cheers


    --------------------------------------------

    I'm A Big Big Man, In A Big Big World, It's Not A Big Big Thing, If You Leave Me.
    When GOD Opened the window of mercy,HE asked me; What is your wish for to day?, I said; Allah, Please take care of that person who is reading this message.

    Jedi
    Ahli
    Ahli

    Gender : Male Number of posts : 925
    Registration date : 13/02/2009

    Re: SAMPAIKAN UCAPAN ANDA DISINI

    Post by Jedi on Thu Nov 26, 2009 8:03 pm

    (Salam)

    Tahniah 25 moderator baru.
    Berjaya tutup topik spam.
    Sakit mata aku menengoknya Razz

    Terima kasih.

    raidizh AR
    Moderators
    Moderators

    Gender : Male Number of posts : 1618
    Age : 57
    Registration date : 24/04/2009

    Re: SAMPAIKAN UCAPAN ANDA DISINI

    Post by raidizh AR on Thu Nov 26, 2009 8:30 pm

    selamat menunaikan ibadah haji yang sempurna bagi seluruh jemaah haji dr serata dunia

    selamat mengambil iktibar haji bagi yg lainnya.. juga selamat bercuti.. eheh..


    --------------------------------------------

    khairul anwar
    Moderators
    Moderators

    Gender : Male Number of posts : 882
    Age : 31
    Location : Puchong
    Registration date : 26/04/2009

    Re: SAMPAIKAN UCAPAN ANDA DISINI

    Post by khairul anwar on Thu Nov 26, 2009 9:02 pm

    Yeahhh.. Cuti datang lagi

    kepada semua warga putera sekalian

    SELAMAT MENYAMBUT HARI RAYA AIDIL ADHA


    semoge dapat makan di pagi raya bersama2 keluarga yang tersayang (serta kucing yang disayangi)


    off kan PC tuk silaturrahim offline anda


    p/s; sabtu nie aku kene g tolong sembelih lak , takut nye No

    kae
    Moderators
    Moderators

    Gender : Male Number of posts : 1436
    Location : Puchong
    Registration date : 16/02/2009

    Re: SAMPAIKAN UCAPAN ANDA DISINI

    Post by kae on Thu Nov 26, 2009 9:15 pm

    khairul anwar wrote:Yeahhh.. Cuti datang lagi

    kepada semua warga putera sekalian

    SELAMAT MENYAMBUT HARI RAYA AIDIL ADHA


    semoge dapat makan di pagi raya bersama2 keluarga yang tersayang (serta kucing yang disayangi)


    off kan PC tuk silaturrahim offline anda


    p/s; sabtu nie aku kene g tolong sembelih lak , takut nye No

    takut..?? tak payah takut la..bukannya ko yang kene sembelih lol!
    ko tolong sembelih lembu/kambing ?? kat mana..??


    --------------------------------------------

    http://reviewstechnology.blogspot.com/
    http://percuma-mp3-download.blogspot.com/
    http://itwarez.via.my
    http://tinyurl.com/keretapercuma

    khairul anwar
    Moderators
    Moderators

    Gender : Male Number of posts : 882
    Age : 31
    Location : Puchong
    Registration date : 26/04/2009

    Re: SAMPAIKAN UCAPAN ANDA DISINI

    Post by khairul anwar on Thu Nov 26, 2009 9:19 pm

    aku mungkin pegang kaki jer kot, jangan bagi lari..


    kat masjid terapung puchong perdana..


    datang la ramai2 volunteer diperlukan.. gaji dibayar pakai tulang lembu hehe


    selamat hari raya haji

    kae
    Moderators
    Moderators

    Gender : Male Number of posts : 1436
    Location : Puchong
    Registration date : 16/02/2009

    Re: SAMPAIKAN UCAPAN ANDA DISINI

    Post by kae on Thu Nov 26, 2009 9:23 pm

    khairul.. tak dapat aku jumpa ko.. aku tak sembahyang kat situ la esok , aku sembahyang kat gombak..haha

    P/S: klo jumpa pun bukan boleh kenal,[walaupun rumah kat puchong]


    --------------------------------------------

    http://reviewstechnology.blogspot.com/
    http://percuma-mp3-download.blogspot.com/
    http://itwarez.via.my
    http://tinyurl.com/keretapercuma

    khairul anwar
    Moderators
    Moderators

    Gender : Male Number of posts : 882
    Age : 31
    Location : Puchong
    Registration date : 26/04/2009

    Re: SAMPAIKAN UCAPAN ANDA DISINI

    Post by khairul anwar on Thu Nov 26, 2009 9:26 pm

    kalo ko pakai baju arsenal leh kenal la kot hehe

    raidizh AR
    Moderators
    Moderators

    Gender : Male Number of posts : 1618
    Age : 57
    Registration date : 24/04/2009

    Re: SAMPAIKAN UCAPAN ANDA DISINI

    Post by raidizh AR on Sun Nov 29, 2009 8:21 pm

    nak mengucapkan selamat menduduki peperiksaan utk 11?...

    diharap dilapangkan dada dan ditenangkan fikiran.. semuga sukses selalu.. amin..


    --------------------------------------------

    teri-chan
    Moderators
    Moderators

    Gender : Female Number of posts : 2223
    Location : sumwhere kat peta bumi mesia
    Registration date : 13/02/2009

    Re: SAMPAIKAN UCAPAN ANDA DISINI

    Post by teri-chan on Thu Dec 17, 2009 7:38 am

    nk ucapkan




    kepada saudara Lakum!!!


    --------------------------------------------


    teri-chan is back

    TJ-Ariff
    Supervisor
    Supervisor

    Gender : Male Number of posts : 473
    Age : 96
    Location : D'Royal City Of Silver
    Job/hobbies : IT / membaca / Santai
    Registration date : 17/02/2009

    Re: SAMPAIKAN UCAPAN ANDA DISINI

    Post by TJ-Ariff on Thu Dec 17, 2009 8:17 am

    Kepada semua warga Putera, saya ingin mengucapkan;

    Selamat Menyambut Maal Hijrah 1431


    --------------------------------------------

    I'm A Big Big Man, In A Big Big World, It's Not A Big Big Thing, If You Leave Me.
    When GOD Opened the window of mercy,HE asked me; What is your wish for to day?, I said; Allah, Please take care of that person who is reading this message.

    teri-chan
    Moderators
    Moderators

    Gender : Female Number of posts : 2223
    Location : sumwhere kat peta bumi mesia
    Registration date : 13/02/2009

    Re: SAMPAIKAN UCAPAN ANDA DISINI

    Post by teri-chan on Thu Dec 31, 2009 2:14 pm

    aku ingin mengucapkan



    terutama pada cik abg aku hehehe (mlm kang kite celeb new year sama2 ye? hikhikhik

    dan SEMUA AHLI PUTERA yg sedang online, br nak log in dan mereka2 yg sekali register tp pastu tak msuk dh...

    dengan ucapan: semoga tahun 2010 memberikan kenangan yg istimewa dlm hidup. Dimurahkan rezki dan selamat di jalan raya.

    ALLAH SELAMATKAN KAMU!!~~


    --------------------------------------------


    teri-chan is back

    raidizh AR
    Moderators
    Moderators

    Gender : Male Number of posts : 1618
    Age : 57
    Registration date : 24/04/2009

    Re: SAMPAIKAN UCAPAN ANDA DISINI

    Post by raidizh AR on Fri Jan 01, 2010 8:03 am

    salam..

    saye nak mengucapkan selamat hari lahir buat ayahanda saya.. semoga tenang dia di sana dan ditempatkan dikalangan orang2 yang beriman

    salam sayang dari anakanda.. biar jauh di mata, asal dekat di hati.. i luv u


    --------------------------------------------

    braderitam77
    Ahli Baharu
    Ahli Baharu

    Gender : Male Number of posts : 109
    Age : 39
    Location : org muo,duk kuantan(merantau le)
    Job/hobbies : potong sawit/main game n mancing
    Registration date : 25/03/2009

    Re: SAMPAIKAN UCAPAN ANDA DISINI

    Post by braderitam77 on Wed Feb 10, 2010 6:26 pm

    salam...
    aku hari nie nak ucapkan tahniah dan selamat pengantin baru pada sahabat aku loy@hantu gigi..(ekekek jgn mare)...sungguh pun awal lg ucapan aku ..tp mcm tak caya gak ko leh kawin yek loy...itu la rezeki ko ,sungguh pun ko dulu susah cari keje(dan kena tinggal awek lg)...dan macm lg (termasuk la tak dapt hem hem...mlam tu kita cari kat kulai,sebab apek tu tido)...ingat la semua tu pengalaman yg mendewasakan kita....pasni ko jgn nak buat perangai bujang lg...dan perjalanan kita masih panjang sebagaimana ucapan aku yg panjang lebo nie lg ...tahniah dan selamat pengantin baru semoga kekal keakhir nanti ..amin...(heli rc jgn lupa bg aku..) Very Happy

    loy_azloy
    Moderators
    Moderators

    Gender : Male Number of posts : 1513
    Age : 35
    Location : Muo/Putrajaya
    Job/hobbies : DOF/bela kelisa
    Registration date : 23/02/2009

    Re: SAMPAIKAN UCAPAN ANDA DISINI

    Post by loy_azloy on Thu Feb 11, 2010 8:57 am

    braderitam77 wrote:salam...
    aku hari nie nak ucapkan tahniah dan selamat pengantin baru pada sahabat aku loy@hantu gigi..(ekekek jgn mare)...sungguh pun awal lg ucapan aku ..tp mcm tak caya gak ko leh kawin yek loy...itu la rezeki ko ,sungguh pun ko dulu susah cari keje(dan kena tinggal awek lg)...dan macm lg (termasuk la tak dapt hem hem...mlam tu kita cari kat kulai,sebab apek tu tido)...ingat la semua tu pengalaman yg mendewasakan kita....pasni ko jgn nak buat perangai bujang lg...dan perjalanan kita masih panjang sebagaimana ucapan aku yg panjang lebo nie lg ...tahniah dan selamat pengantin baru semoga kekal keakhir nanti ..amin...(heli rc jgn lupa bg aku..) Very Happy
    ciss!!! ingat lagi ko eh?

    bold yang pertama : zaman kejatuhan aku yang maha hebat(nak dgr lagu jiwang pun aku tak sanggup.huhuhu

    bold yang kedua : zaman kehappyan yang melampau masa lepak dgn ko.

    apa pun aku nak ucapkan terima kasih pada ko kerana membangunkan aku masa aku jatuh terduduk...ko banyak bantu aku hadapi kesukaran yang aku tak boleh tanggung sorang,apapun kita mmg dah mcm adik beradik...
    Terima Kasih... Sad


    --------------------------------------------
    Gintoki Sakata : "When something falls at my feet...the least i can do is pick it up"
    mari beramal dengan hanya RM10
    klik kat sini http://putera.forumotion.com/aktiviti-f15/projek-kutipan-dana-wakaf-pelaburan-untuk-akhirat-t6036.htm
    ------------------------------------------------------------
    currently take care my Green Base Arowana and mastered RC heli


    iznie
    Ahli Baharu
    Ahli Baharu

    Gender : Female Number of posts : 243
    Age : 31
    Location : BUMI ALLAH
    Job/hobbies : GIGIT KUKU
    Registration date : 07/10/2009

    Re: SAMPAIKAN UCAPAN ANDA DISINI

    Post by iznie on Thu Feb 11, 2010 10:08 am

    nak ucap selamat pengantin baru jugak kat forumnist Putera yang nak melangsungkan perkahwinan, semoga bahagia selalu...

    awwww, debaran terasa!

    mjmax15
    Ahli
    Ahli

    Gender : Male Number of posts : 522
    Location : Heritage Waterfront City
    Job/hobbies : D-Sign-Ner / PC Gaming
    Registration date : 14/02/2009

    Re: SAMPAIKAN UCAPAN ANDA DISINI

    Post by mjmax15 on Thu Feb 11, 2010 11:41 am

    gong xi fat choii buat boss aku & mmber aku

    toce toceee Smile

    Sponsored content

    Re: SAMPAIKAN UCAPAN ANDA DISINI

    Post by Sponsored content Today at 5:36 pm


      Current date/time is Sat Dec 03, 2016 5:36 pm