Forum Sementara Putera.com

Bersama kita perkemaskan forum ini sementara forum asal dalam pemulihan.

Forum putera dah kembali. Masalah sudah berjaya diselesaikan. Sila lawati http://forum.putera.com/tanya

    Pembekal keropok lekor di seluruh malaysia.(SEDAP,LAZAT&BERKUALITI)

    Share

    lekorsedap
    Ahli Baharu
    Ahli Baharu

    Number of posts: 1
    Registration date: 11/09/2009

    Pembekal keropok lekor di seluruh malaysia.(SEDAP,LAZAT&BERKUALITI)

    Post by lekorsedap on Fri Sep 11, 2009 6:39 pm

    saya edie merupakan pengusaha yang telah lama berkecimpung dalam perusahaan keropok lekor dan mempunyai kilang sendiri di klang dan bergiat cergas dalam memasarkan hasil2 keropok lekor saya sekitar lembah klang,luar lembah klang dan seluruh malaysia.

    kami sedia menerima tempahan keropok lekor mentah dari sesiapa yang berminat untuk memulakan perniagan keropok lekor.harga yang kami tawarkan adalah sangat memuaskan.kami juga mempunyai ramuan sos kami trsendiri membolehkan keropok kami mempunyai rasa yang sedap

    kepada pengusaha2 yang ingin mencari bekalan keropok lekor boleh hubungi saya terus atau ingin bertanya boleh hubungi terus saya.



    edie:017-6133567








    SEKIRANYA KEPADA SESIAPA BERMINAT UNTUK MEMBUAT KERJASAMA DAN MEMBELI BEKALAN KEROPOK LEKOR BOLEH HUBUNGI SAYA TERUS.

    EDIE:017-6133567

    Miss U.A
    Ahli
    Ahli

    Gender: Female Number of posts: 831
    Registration date: 21/07/2009

    Re: Pembekal keropok lekor di seluruh malaysia.(SEDAP,LAZAT&BERKUALITI)

    Post by Miss U.A on Fri Sep 11, 2009 11:28 pm

    hehhee...aku kalo jd agen kopok leko ni rase tak sempat nk jual dah...abes masok perut dulu..

    incik kopokleko...welkam to pdc...

    btw, cube cite sket psl kopok leko nih...kira harga cmne utk jd pengedar...pastu kalo ade yg berminat...mcmane proses penghantaran kopok leko tuh...

    p/s: posting je kat sini....maybe ramai yg berminat..kalo pm/sms/kol tak sume yg tau....

    wanjihan
    Ahli Rajin
    Ahli Rajin

    Gender: Male Number of posts: 1106
    Age: 34
    Location: Kaybee, Kelate
    Job/hobbies: Tenet jer....
    Registration date: 21/02/2009

    Re: Pembekal keropok lekor di seluruh malaysia.(SEDAP,LAZAT&BERKUALITI)

    Post by wanjihan on Fri Sep 11, 2009 11:41 pm

    sdp nya kopok

    haz-one
    Ahli Baharu
    Ahli Baharu

    Gender: Male Number of posts: 305
    Age: 22
    Location: kole ganu
    Registration date: 05/03/2009

    Re: Pembekal keropok lekor di seluruh malaysia.(SEDAP,LAZAT&BERKUALITI)

    Post by haz-one on Fri Sep 11, 2009 11:47 pm

    aku ari ari mkan kepok lekor

    tepi rumoh ak blambak

    budakboy
    Ahli Baharu
    Ahli Baharu

    Gender: Male Number of posts: 4
    Age: 32
    Location: Kuantan
    Job/hobbies: Golf
    Registration date: 04/10/2009

    Re: Pembekal keropok lekor di seluruh malaysia.(SEDAP,LAZAT&BERKUALITI)

    Post by budakboy on Sun Oct 04, 2009 1:57 am

    Slurp2 hehe...kopok sagu tak buat ke?

      Current date/time is Tue Nov 25, 2014 9:14 am