Forum Sementara Putera.com

Bersama kita perkemaskan forum ini sementara forum asal dalam pemulihan.

Forum putera dah kembali. Masalah sudah berjaya diselesaikan. Sila lawati http://forum.putera.com/tanya


    perlu ke pakai kipas tambahan?

    Share

    Hellghast
    Ahli Baharu
    Ahli Baharu

    Gender : Male Number of posts : 102
    Location : dimana2 sahaja
    Job/hobbies : cari duit nak kawin/termenung
    Registration date : 13/07/2009

    perlu ke pakai kipas tambahan?

    Post by Hellghast on Wed Jul 15, 2009 4:16 pm

    salam,saya nak tanyalah sikit,ok saya baru dapat laptop org bagi,ok sekarang soalannya perlu ke saya beli aksesori tambahan cth mcm kipas kat bwh laptop?kerana trend mereka akan beli kipas tambahan...perlu ke?

    deathman
    Ahli Baharu
    Ahli Baharu

    Gender : Male Number of posts : 43
    Job/hobbies : futsal and pc games
    Registration date : 10/06/2009

    Re: perlu ke pakai kipas tambahan?

    Post by deathman on Wed Jul 15, 2009 8:41 pm

    kalau nk bagi laptop tahan lama...better pakai cooler.

    myee
    Ahli
    Ahli

    Gender : Male Number of posts : 926
    Registration date : 18/04/2009

    Re: perlu ke pakai kipas tambahan?

    Post by myee on Sat Jul 18, 2009 9:36 pm

    klu slalu travel sgt takyah pun takpe...tapi klu dah kat umah dan slalu sangat wat torrenting progress memang perlu sangatlah tuh...

    darwisyaperfume
    Ahli Baharu
    Ahli Baharu

    Number of posts : 25
    Registration date : 23/06/2009

    Re: perlu ke pakai kipas tambahan?

    Post by darwisyaperfume on Wed Jul 22, 2009 11:31 pm

    Kena bai......aku punya laptop Compaq AMD Turion dgn Nvidia chipset grafik. Nvidia chipset tu panas, abis tak boleh start laptop aku. Gi hantar repair kat lowyatt tempat pakistan tu,kena rm200 tapi tak pasti berapa lama boleh bertahan. Solutionnya aku pakai cooling fan tu utk elak panas. Mintak2 le boleh bertahan bertahun2 lagik

    kindaichi_hajime
    Ahli Rajin
    Ahli Rajin

    Number of posts : 1012
    Age : 32
    Location : KL
    Job/hobbies : Tengok bintang2..
    Registration date : 25/04/2009

    Re: perlu ke pakai kipas tambahan?

    Post by kindaichi_hajime on Sun Jul 26, 2009 1:50 pm

    xperlu pn xpe...
    tp kalo rse laptop dier cpt pns..pkai la cooler..

    Sponsored content

    Re: perlu ke pakai kipas tambahan?

    Post by Sponsored content Today at 5:51 am


      Current date/time is Wed Dec 07, 2016 5:51 am