Forum Sementara Putera.com

Bersama kita perkemaskan forum ini sementara forum asal dalam pemulihan.

Forum putera dah kembali. Masalah sudah berjaya diselesaikan. Sila lawati http://forum.putera.com/tanya


    cara atau tips nak tambah ketinggian

    Share

    ruzlam
    Ahli Baharu
    Ahli Baharu

    Gender : Male Number of posts : 322
    Age : 34
    Location : kuala penyu, sabah
    Job/hobbies : side income
    Registration date : 19/05/2009

    Re: cara atau tips nak tambah ketinggian

    Post by ruzlam on Fri Jul 24, 2009 11:42 am

    tu la pasal aku risau ni...aku dah 27 thn tp aku tkt aku makin tinggi lg ni huhuhuhuhu

    miss_roxy
    Ahli Baharu
    Ahli Baharu

    Gender : Female Number of posts : 158
    Age : 28
    Location : KL
    Registration date : 07/07/2009

    Re: cara atau tips nak tambah ketinggian

    Post by miss_roxy on Fri Jul 24, 2009 11:47 am

    ruzlam wrote:tu la pasal aku risau ni...aku dah 27 thn tp aku tkt aku makin tinggi lg ni huhuhuhuhu

    x pe ko lelaki....lagi tggi lagi pompuan suka...

    ruzlam
    Ahli Baharu
    Ahli Baharu

    Gender : Male Number of posts : 322
    Age : 34
    Location : kuala penyu, sabah
    Job/hobbies : side income
    Registration date : 19/05/2009

    Re: cara atau tips nak tambah ketinggian

    Post by ruzlam on Mon Jul 27, 2009 11:59 am

    ya ker pompuan suka ke lau lelaki tinggi?....

    miss_roxy
    Ahli Baharu
    Ahli Baharu

    Gender : Female Number of posts : 158
    Age : 28
    Location : KL
    Registration date : 07/07/2009

    Re: cara atau tips nak tambah ketinggian

    Post by miss_roxy on Mon Jul 27, 2009 12:21 pm

    depends la..
    mcm aku, aku dah tggi.. of coz la suka lelaki tggi..

    terpulang la pd individu..ada yg ske tggi..ada yg ske rendah..
    depends pd cita-rse dorg..

    Spoiler:
    tp, bg aku.. lelaki tggi lebih hot berbanding lelaki rendah.. huhu..
    tmbah2 kalau badan nyer sasa mcm han isaac atau anjasmara (cinta indah kat chnel aruna).. erm.. smart bangat seyh..

    ruzlam
    Ahli Baharu
    Ahli Baharu

    Gender : Male Number of posts : 322
    Age : 34
    Location : kuala penyu, sabah
    Job/hobbies : side income
    Registration date : 19/05/2009

    Re: cara atau tips nak tambah ketinggian

    Post by ruzlam on Tue Jul 28, 2009 1:32 pm

    roxy, np tak suka lelaki rendah? kata org rezeki lebih lg lau laki rendah berbanding isteri...

    crazy_labelle
    Ahli Baharu
    Ahli Baharu

    Gender : Female Number of posts : 370
    Age : 87
    Location : on da way to umah cullen...
    Job/hobbies : baca n tgk cite twillight...
    Registration date : 16/02/2009

    Re: cara atau tips nak tambah ketinggian

    Post by crazy_labelle on Tue Jul 28, 2009 1:35 pm

    ruzlam wrote:roxy, np tak suka lelaki rendah? kata org rezeki lebih lg lau laki rendah berbanding isteri...
    tu la pasal... sbb tu ak rase2 la mcm nak suka kat org lg pndek dr ku...
    masalahnye tinggi ak dlm 160cm je...
    ade ke lelaki lg pndek dr ak? huhu....

    Sponsored content

    Re: cara atau tips nak tambah ketinggian

    Post by Sponsored content Today at 9:55 am


      Current date/time is Fri Dec 09, 2016 9:55 am