Forum Sementara Putera.com

Bersama kita perkemaskan forum ini sementara forum asal dalam pemulihan.

Forum putera dah kembali. Masalah sudah berjaya diselesaikan. Sila lawati http://forum.putera.com/tanya


    HP Pavillion TX1000 - Screen Tak Display!!!!

    Share

    edzharid
    Ahli Baharu
    Ahli Baharu

    Gender : Male Number of posts : 132
    Age : 30
    Location : Land Below The Wind [SdK]
    Job/hobbies : Games + Online + Download
    Registration date : 26/02/2009

    HP Pavillion TX1000 - Screen Tak Display!!!!

    Post by edzharid on Thu Jun 11, 2009 6:18 am

    Assalamualaikum kpd Putera2 sekalian!~ tolong haku!~ huaaa~ Sad lappy ak tak dpt display dier nya screen..ak on laptop tu ok jer..running jer cam besa..tp masalahnya..mcm ak ckp td..screen dia tak kuar apa2..apa problem ni..takkan ler masalah hardware plak..mampus la ak mcm ni..

    sollehudin
    Ahli Baharu
    Ahli Baharu

    Gender : Male Number of posts : 190
    Age : 26
    Location : kl
    Job/hobbies : student/gaming
    Registration date : 22/02/2009

    Re: HP Pavillion TX1000 - Screen Tak Display!!!!

    Post by sollehudin on Thu Jun 18, 2009 1:20 am

    edzharid wrote:Assalamualaikum kpd Putera2 sekalian!~ tolong haku!~ huaaa~ Sad lappy ak tak dpt display dier nya screen..ak on laptop tu ok jer..running jer cam besa..tp masalahnya..mcm ak ckp td..screen dia tak kuar apa2..apa problem ni..takkan ler masalah hardware plak..mampus la ak mcm ni..
    rosak kot..
    warranty ada lgi kan?
    claim je la..hehe.. Very Happy

      Current date/time is Mon Dec 05, 2016 8:25 am