Forum Sementara Putera.com

Bersama kita perkemaskan forum ini sementara forum asal dalam pemulihan.

Forum putera dah kembali. Masalah sudah berjaya diselesaikan. Sila lawati http://forum.putera.com/tanya

    Pinjaman koperasi/bank ,utk yg ada bpa/pgm,kontrak,blacklist,muflis dan tentera layak

    Share

    nurkhyra1174
    Ahli Baharu
    Ahli Baharu

    Number of posts: 31
    Registration date: 24/04/2009

    Pinjaman koperasi/bank ,utk yg ada bpa/pgm,kontrak,blacklist,muflis dan tentera layak

    Post by nurkhyra1174 on Thu Jun 04, 2009 10:56 am

    PINJAMAN DI TOLAK OLEH BANK

    Kami sedia membantu anda untuk menguruskan pinjaman anda .Pinjaman yg kami uruskan adalah dari KOPERASI dan BANK yg sah di sisi undang2 dan selamat.

    PINJAMAN YANG KAMI URUSKAN ADALAH UNTUK KAKITANGAN KERAJAAN/BADAN BERKANUN DAN SWASTA YG BOLE BUAT POTONGAN BPA (BIRO ANGKASA )

    Anda ada masalah Ctos,Ccris,muflis,bankrupsi,berstatus kontrak ,guru sandaran (GSTT),potongan dah melebihi 60%,ada potongan akpk atau apa sahaja... kami sedia membantu anda

    PINJAMAN KOPERASI:
    1.Khas utk kakitangan kerajaan/badan berkanun dan swasta yg terpilih saja sahaja.
    2.Tanpa penjamin.
    3.Tempoh pinjaman sehingga 15 tahun.
    4.kadar faedah serendah 1.99% setahun.
    5.Proses [i]mudah dan pantas.
    6.Boleh buat penyelesaian pinjaman sedia ada.


    Khas untuk kakitangan kerajaan & badan berkanun saja. Perhatian utk kedua2 pakej islamic ni. Jika anda ada loan kowaja yg sedia ada anda tak boleh buat overlap loan tu ke pakej islamic ni.
    # Proses loan ni pantas 4-7 hari duit loan anda masuk.


    PINJAMAN KOPERASI AID
    1)Pembiayaan peribadi untuk kakitangan kerajaan dan badan berkanun shj.
    2)Pakej pembiayaan peribadi sehingga RM100,000
    tanpa penjamin dengan kadar faedah serendah 0.58% sebulan/6.99% setahun
    KEISTIMEWAAN PAKEJ :-
    1)Pembiayaan yang terbaik dengan kadar faedah yang terendah
    2)Tidak memerlukan penjamin
    3)Tempoh pembayaran balik sehingga 15 tahun
    4)Kelulusan dan tunai 3 ke 5 hari bekerja
    5)Blacklist / ctos/ccris layak memohon
    6)Boleh membuat pinjaman bertindih (overlape) dan penyelesaian awal ( full settlement)
    7)Bayaran bulanan melalui potongan Biro Angkasa


    KOPERASI WAWASAN MALAYSIA BERHAD(KOWAMAS)
    Tawaran Pembiayaan Peribadi Al-Inah RM150,000 Tanpa Penjamin
    1)Kakitangan Kerajaan dan badan berkanun seluruh Malaysia
    2)Kadar keuntungan dari 4.39% (UTK 2 TAHUN),4.99%(3-10 Tahun) - 5.99%(11-15 TAHUN)
    3)Pembiayaan oleh koperasi yang berlesen.
    4)Tempoh Pembiayaan sehingga 15 tahun
    5)Bayaran melalui potongan gaji (BIRO ANGKASA )
    6)Berjawatan tetap berkhidmat lebih 3 bulan boleh memohon
    7)Boleh menyelesaikan & Overlapping Pinjaman lain
    .


    PINJAMAN KOPERASI KOGEMILANG:
    1.Pembiayaan Islam tanpa penjamin sehingga RM150,000.00
    2.Kadar Keuntungan serendah 5.05%.
    3.Tempoh bayaran balik sehingga 15 Tahun (tertakluk kepada syarat2).
    4.Rebet keatas pembayarn awal.
    5.Pembayaran akan dikredit terus ke akuan ahli.
    6.BlacklisT boleh pohon asalkan jgn bankrup/muflis.


    PINJAMAN KOPERASI PUNB:-
    1.Pembiayaan Islam tanpa penjamin sehingga RM150,000.00
    2.Kadar Keuntungan tetap 6.99%.
    3.Tempoh bayaran balik sehingga 15 Tahun (tertakluk kepada syarat2).
    4.Rebet keatas pembayaran awal.
    5.Pembayaran akan dikredit terus ke akuan ahli.
    6.Blacklist boleh pohon asalkan jgn bankrup/muflis.


    PINJAMAN UNTUK TENTERA (TDM,TUDM,TLDM) DARI KOPERASI TENTERA :-
    1) Kadar Faedah (RM1000.00-RM15,000- 6%)(RM16000-RM100,000) setahun tetap.
    2) Tempoh Pinjaman 10 tahun/120 bulan.
    3) Maksimum loan RM100k.
    4) Process 2-3 minggu .
    5) Wajib tutup loan lama dari kpat.
    6) Baki bersih gaji sebelum tolakan loan yang sedia ada RM200.
    7) Blacklist tak payah tutup

    Dokumen yang Diperlukan :-
    1)salinan payslip utk 3 bulan yg terkini setiap satu 3 salinan yg disahkan.
    2)3 salinan kp yang disahkan.
    3)Senarai KPJ.
    4)Salinan Surat kuasa menyambung perkhidmatan yang disahkan.


    PEMBIAYAAN PERIBADI-i ( MBSB )
    1) Pembiayaan sehingga RM200,000.00[/i]
    2) Kadar 4.9% tetap utk 1-15 tahun. 16 -20 tahun 5.20%
    3) Tempoh pembayaran balik sehingga 20 tahun.
    4) Berumur 19 tahun ke atas dan tidak melebihi 58 tahun semasa tamat pembiayaan.
    5) Berjawatan tetap dan gaji pokok RM700 ke atas termasuk eluan tetap.
    6) Bayaran balik pembiayaan melalui BIRO ANGKASA .
    7) Proses permohonan yang mudah dan cepat.
    Cool Tanpa penjamin .
    9) Perlindungan Insuran Takaful .
    10) Percuma Wasiat Terakhir dari Amanah Raya bernilai RM350/RM500.
    11) Payout antara 93%-95%


    LOAN BAGI YANG MUFLIS/BANKRUPSI/BLACKLIST LEBIH 30K.
    1.Terbuka untuk kakitangan dan berkanun yang berkerja di semenanjung saja .
    2.Masih ada kelayakan lagi dan boleh overlap loan lama.
    3.Maksimum loan RM100k
    4.Proses loan sehingga dapat duit 7-14 hari bekerja.
    5.Kadar faedah serendah 5.9% setahun
    6.Tempoh Loan sehingga 15 tahun/ 180 bulan.

    7.Loan dari koperasi


    SILA SMS : 1) NAMA 2)NO KP BARU & LAMA 3)JABATAN 4)JAWATAN 5) GAJI KASAR 6) JUMLAH POTONGAN DALAM PAYSLIP. 7)JUMLAH HUTANG TERTUNGGAK (MUFLIS) SERTAKAN SEKALI KAT BANK MANA HUTANG YANG TERTUNGGAK

    LOAN UTK YANG BERSTATUS KONTRAK.
    1.Terbuka untuk kakitangan kerajaan dan badan berkanun seluruh Malaysia saja (uitm,tnb,upm,uthm,ukm,um,usm,majlis perbandaran,pihak berkuasa tempatan ) asalkan bole buat potongan BIRO ANGKASA.
    2.Terbuka kepada semua jawatan . .
    3.Telah berkhidmat sekurang2nya 2 bulan dan mempunyai 2 payslip original dan kat payslip tak ada tertera kontrak
    4.Maksimum loan RM150k
    5.Tanpa Penjamin.
    6.Proses kelulusan sehingga dapat duit ( 14-21 hari bekerja)
    7.Kadar Faedah serendah 5.9% setahun
    8.Tempoh Pinjaman sehingga 15tahun/180bulan
    9.Loan dari koperasi yang sah
    10.Tanpa menyerahkan kad ATM dan buku bank anda sebagai cagaran
    11.Untuk GSTT layak memohon


    SILA SMS :1)NAMA 2)NO KP BARU&LAMA 3)JABATAN 4)JAWATAN 5)GAJI KASAR 6) JUMALAH PTGAN DALAM PASYLIP
    PAYOUT UTK KEDUA KES DIATAS BERGANTUNG KEPADA MASALAH DAN JUMLAH LOAN.
    Anggaran payout = 75%-83% dari jumlah loan


    CUSTOMER TERBARU YANG DAPAT PINJAMAN :-
    1.Puan SAMINAH (150K) - Status had kelayakan dah melebihi 60%
    2.Puan Haida (150k)- status Had Kelayakan dah melebihi 60%.
    3.Rohana (KOGEMILANG)- blacklist melebihi RM60k - 26/01/2010
    4.Nor (kontrak )-berstatus kontrak - 02.2.10


    pinjaman koperasi untuk kakitangan kerajaan yg berstatus kontrak
    (kadar faedah serendah 5.9% setahun, proses cepat) ,
    muflis.(kadar faedah serendah 5.9%setahun ,proses cepat) &
    blacklist tanpa penjamin (kakitangankerajaan & bdn berkanun sahaja) call@sms
    0142359255



    http://plazaloan.blogspot.com


    Last edited by nurkhyra1174 on Mon Feb 08, 2010 1:54 pm; edited 4 times in total

    nurkhyra1174
    Ahli Baharu
    Ahli Baharu

    Number of posts: 31
    Registration date: 24/04/2009

    Re: Pinjaman koperasi/bank ,utk yg ada bpa/pgm,kontrak,blacklist,muflis dan tentera layak

    Post by nurkhyra1174 on Thu Jun 11, 2009 10:24 am

    Ingin memohon pinjaman tetapi nama telah disenarai hitamkan (blacklist)?

    Kini ada alternatif pinjaman kepada pemohon-pemohon melalui badan-badan koperasi dan bank bagi menyelesaikan masalah kewangan anda. Jumlah pinjaman maximum sehingga RM150,000.00 bergantung kepada kelayakan pemohon. TIADA wang upfront/wang pendahuluan diperlukan.

    Syarat-syaratnya:

    1) kakitangan kerajaan/badan berkanun digalakkan memohon.
    2) Anda yang blacklist, muflis boleh memohon
    3) Interest rate : antara 5.05% - 10%, bergantung kepada badan-badan koperasi terbabit.
    4) Masa pinjaman/Loan duration : 10 - 15 tahun.
    5) Tentera boleh memohon, polis tiada masalah.
    6) kakitangan kerajaan yang berstatus kontrak pun boleh memohon.
    7) Utk yg bekerja di company bhd dan sdn bhd ( utk yg jawatan tetap aje )yg ada potongan angkasa layak memohon ( faedah 7.3% selama 15 tahun).
    Utk kakitangan swasta yg basic gaji RM1500 keatas boleh mohon kecuali yg ada blacklist lebih daripada 3 kad kredit dan rumah.



    Jika berminat, hantar nama dan kontek number ke 017-7993259 ATAU e-mail nurkhyra1174@yahoo.com.my
    kami menguruskan loan daripada koperasi dan bank

    TMMASTER
    Ahli Baharu
    Ahli Baharu

    Gender: Female Number of posts: 56
    Age: 29
    Location: Sri Gombak
    Job/hobbies: Technical Assistant
    Registration date: 23/02/2009

    Re: Pinjaman koperasi/bank ,utk yg ada bpa/pgm,kontrak,blacklist,muflis dan tentera layak

    Post by TMMASTER on Thu Jun 11, 2009 4:52 pm

    bg yg berstatus kontrak bdn berkanun pula mcm mane?

    nurkhyra1174
    Ahli Baharu
    Ahli Baharu

    Number of posts: 31
    Registration date: 24/04/2009

    Re: Pinjaman koperasi/bank ,utk yg ada bpa/pgm,kontrak,blacklist,muflis dan tentera layak

    Post by nurkhyra1174 on Thu Jun 11, 2009 5:18 pm

    TMMASTER wrote:bg yg berstatus kontrak bdn berkanun pula mcm mane?


    nak tanya kat payslip ada tulis kontrak tak dan jawatan kontrak sementara atau kontrak tetap






    [url=plazaloan.blogspot.com]plaza loan[/url]

    nurkhyra1174
    Ahli Baharu
    Ahli Baharu

    Number of posts: 31
    Registration date: 24/04/2009

    Re: Pinjaman koperasi/bank ,utk yg ada bpa/pgm,kontrak,blacklist,muflis dan tentera layak

    Post by nurkhyra1174 on Mon Jun 15, 2009 12:50 pm

    Ingin memohon pinjaman tetapi nama telah disenarai hitamkan (blacklist)?

    Kini ada alternatif pinjaman kepada pemohon-pemohon melalui badan-badan koperasi dan bank bagi menyelesaikan masalah kewangan anda. Jumlah pinjaman maximum sehingga RM150,000.00 bergantung kepada kelayakan pemohon. TIADA wang upfront/wang pendahuluan diperlukan.

    Syarat-syaratnya:

    1) kakitangan kerajaan/badan berkanun digalakkan memohon.
    2) Anda yang blacklist, muflis boleh memohon
    3) Interest rate : antara 5.05% - 10%, bergantung kepada badan-badan koperasi terbabit.
    4) Masa pinjaman/Loan duration : 10 - 15 tahun.
    5) Tentera boleh memohon, polis tiada masalah.
    6) kakitangan kerajaan yang berstatus kontrak pun boleh memohon.
    7) Utk yg bekerja di company bhd dan sdn bhd ( utk yg jawatan tetap aje )yg ada potongan angkasa layak memohon ( faedah 7.3% selama 15 tahun).


    Jika berminat, hantar nama dan kontek number ke 017-7993259 ATAU e-mail nurkhyra1174@yahoo.com.my
    kami menguruskan loan daripada koperasi dan bank

    http://plazaloan.blogspot.com


    Last edited by nurkhyra1174 on Mon Jun 29, 2009 5:36 pm; edited 1 time in total

    nurkhyra1174
    Ahli Baharu
    Ahli Baharu

    Number of posts: 31
    Registration date: 24/04/2009

    Re: Pinjaman koperasi/bank ,utk yg ada bpa/pgm,kontrak,blacklist,muflis dan tentera layak

    Post by nurkhyra1174 on Thu Jun 18, 2009 1:17 pm

    TERKINI LOAN UTK ARMY DPD BANK RAKYAT BERMINAT SILA CALL SAYA

    kapoera
    Ahli Baharu
    Ahli Baharu

    Gender: Male Number of posts: 171
    Age: 25
    Location: kuala lumpur
    Registration date: 19/06/2009

    AGENT BANK RAKYAT

    Post by kapoera on Sat Jun 20, 2009 2:30 pm

    interest serendah 4.9%
    peluang 99% utk lulus loan
    proses 3>10 hari

    mama nadialif
    Ahli Baharu
    Ahli Baharu

    Number of posts: 3
    Registration date: 16/06/2009

    Re: Pinjaman koperasi/bank ,utk yg ada bpa/pgm,kontrak,blacklist,muflis dan tentera layak

    Post by mama nadialif on Sun Jun 21, 2009 10:45 pm

    kapoera wrote:interest serendah 4.9%
    peluang 99% utk lulus loan
    proses 3>10 hari

    limit loan tuk yg basic rm1500 brp? kte keje ngan sdn bhd.

    kapoera
    Ahli Baharu
    Ahli Baharu

    Gender: Male Number of posts: 171
    Age: 25
    Location: kuala lumpur
    Registration date: 19/06/2009

    Re: Pinjaman koperasi/bank ,utk yg ada bpa/pgm,kontrak,blacklist,muflis dan tentera layak

    Post by kapoera on Mon Jun 22, 2009 9:06 pm

    mama nadialif wrote:
    kapoera wrote:interest serendah 4.9%
    peluang 99% utk lulus loan
    proses 3>10 hari

    limit loan tuk yg basic rm1500 brp? kte keje ngan sdn bhd.


    saya kena tau slip gaji dlu...

    ok cam ni

    sms saya 0173266426

    nama
    asal

    saya akan tetap kan mase untuk kite jmpe dan berurusan ok

    kapoera
    Ahli Baharu
    Ahli Baharu

    Gender: Male Number of posts: 171
    Age: 25
    Location: kuala lumpur
    Registration date: 19/06/2009

    Re: Pinjaman koperasi/bank ,utk yg ada bpa/pgm,kontrak,blacklist,muflis dan tentera layak

    Post by kapoera on Tue Jun 23, 2009 2:56 pm

    mama nadialif wrote:
    kapoera wrote:interest serendah 4.9%
    peluang 99% utk lulus loan
    proses 3>10 hari

    limit loan tuk yg basic rm1500 brp? kte keje ngan sdn bhd.



    72K UTK 15 TAHUN
    57K UTK 10 TAHUN

    nurkhyra1174
    Ahli Baharu
    Ahli Baharu

    Number of posts: 31
    Registration date: 24/04/2009

    Re: Pinjaman koperasi/bank ,utk yg ada bpa/pgm,kontrak,blacklist,muflis dan tentera layak

    Post by nurkhyra1174 on Thu Jun 25, 2009 10:21 am

    Ingin memohon pinjaman tetapi nama telah disenarai hitamkan (blacklist)?

    Kini ada alternatif pinjaman kepada pemohon-pemohon melalui badan-badan koperasi dan bank bagi menyelesaikan masalah kewangan anda. Jumlah pinjaman maximum sehingga RM150,000.00 bergantung kepada kelayakan pemohon. TIADA wang upfront/wang pendahuluan diperlukan.

    Syarat-syaratnya:

    1) kakitangan kerajaan/badan berkanun digalakkan memohon.
    2) Anda yang blacklist, muflis boleh memohon
    3) Interest rate : antara 5.05% - 10%, bergantung kepada badan-badan koperasi terbabit.
    4) Masa pinjaman/Loan duration : 10 - 15 tahun.
    5) Tentera boleh memohon, polis tiada masalah.
    6) kakitangan kerajaan yang berstatus kontrak pun boleh memohon.
    7) Utk yg bekerja di company bhd dan sdn bhd ( utk yg jawatan tetap aje )yg ada potongan angkasa layak memohon ( faedah 7.3% selama 15 tahun).
    Utk kakitangan swasta yg basic gaji RM1500 keatas boleh mohon kecuali yg ada blacklist lebih daripada 3 kad kredit dan rumah.

    http://plazaloan.blogspot.com

    kapoera
    Ahli Baharu
    Ahli Baharu

    Gender: Male Number of posts: 171
    Age: 25
    Location: kuala lumpur
    Registration date: 19/06/2009

    Re: Pinjaman koperasi/bank ,utk yg ada bpa/pgm,kontrak,blacklist,muflis dan tentera layak

    Post by kapoera on Thu Jun 25, 2009 5:44 pm

    BUAT DUIT MELALUI BANK RAKYAT + BELIAN PLUS

    KETERANGAN LANJUT PM SAYA

    nurkhyra1174
    Ahli Baharu
    Ahli Baharu

    Number of posts: 31
    Registration date: 24/04/2009

    Re: Pinjaman koperasi/bank ,utk yg ada bpa/pgm,kontrak,blacklist,muflis dan tentera layak

    Post by nurkhyra1174 on Mon Jun 29, 2009 5:34 pm

    kapoera wrote:BUAT DUIT MELALUI BANK RAKYAT + BELIAN PLUS

    KETERANGAN LANJUT PM SAYA


    Ingin memohon pinjaman tetapi nama telah disenarai hitamkan (blacklist)?

    Kini ada alternatif pinjaman kepada pemohon-pemohon melalui badan-badan koperasi dan bank bagi menyelesaikan masalah kewangan anda. Jumlah pinjaman maximum sehingga RM150,000.00 bergantung kepada kelayakan pemohon. TIADA wang upfront/wang pendahuluan diperlukan.

    Syarat-syaratnya:

    1) kakitangan kerajaan/badan berkanun digalakkan memohon.
    2) Anda yang blacklist, muflis boleh memohon
    3) Interest rate : antara 5.05% - 10%, bergantung kepada badan-badan koperasi terbabit.
    4) Masa pinjaman/Loan duration : 10 - 15 tahun.
    5) Tentera boleh memohon, polis tiada masalah.
    6) kakitangan kerajaan yang berstatus kontrak pun boleh memohon.
    7) Utk yg bekerja di company bhd dan sdn bhd ( utk yg jawatan tetap aje )yg ada potongan angkasa layak memohon ( faedah 7.3% selama 15 tahun).


    Jika berminat, hantar nama dan kontek number ke 017-7993259 ATAU e-mail nurkhyra1174@yahoo.com.my
    kami menguruskan loan daripada koperasi dan bank

    http://plazaloan.blogspot.com/

    kapoera
    Ahli Baharu
    Ahli Baharu

    Gender: Male Number of posts: 171
    Age: 25
    Location: kuala lumpur
    Registration date: 19/06/2009

    Re: Pinjaman koperasi/bank ,utk yg ada bpa/pgm,kontrak,blacklist,muflis dan tentera layak

    Post by kapoera on Mon Jun 29, 2009 8:42 pm

    BUAT DUIT MELALUI BANK RAKYAT + BELIAN PLUS

    KETERANGAN LANJUT PM SAYA

    nurkhyra1174
    Ahli Baharu
    Ahli Baharu

    Number of posts: 31
    Registration date: 24/04/2009

    Re: Pinjaman koperasi/bank ,utk yg ada bpa/pgm,kontrak,blacklist,muflis dan tentera layak

    Post by nurkhyra1174 on Thu Jul 02, 2009 5:38 pm

    Ingin memohon pinjaman tetapi nama telah disenarai hitamkan (blacklist)?


    Kini ada alternatif pinjaman kepada pemohon-pemohon melalui badan-badan koperasi dan bank bagi menyelesaikan masalah kewangan anda. Jumlah pinjaman maximum sehingga RM150,000.00 bergantung kepada kelayakan pemohon. TIADA wang upfront/wang pendahuluan diperlukan.

    Syarat-syaratnya:

    1) kakitangan kerajaan/badan berkanun digalakkan memohon.
    2) Anda yang blacklist, muflis boleh memohon
    3) Interest rate : antara 5.05% - 10%, bergantung kepada badan-badan koperasi terbabit.
    4) Masa pinjaman/Loan duration : 10 - 15 tahun.
    5) Tentera boleh memohon (LOAN DPD BANK RAKYAT & KPAT ), polis tiada masalah.
    6) kakitangan kerajaan yang berstatus kontrak pun boleh memohon.
    7) Utk yg bekerja di company bhd dan sdn bhd ( utk yg jawatan tetap aje )yg ada potongan angkasa layak memohon ( faedah 7.3% selama 15 tahun).
    Cool Utk kakitangan swasta yg basic gaji RM1500 keatas boleh mohon kecuali yg ada blacklist lebih daripada 3 kad kredit dan rumah
    9)Utk pada sapa yg had kelayakan dah cukup tetapi ingin buat loan. layak memohon

    JIka berminat sms nama,no kp, gaji kasar,jabatan ,jumlah ptgan dlm payslip ker 0142359255/0177993259



    [code]http://plazaloan.blogspot.com/

      Current date/time is Sun Nov 23, 2014 9:05 pm